Bioprinting-ul intalneste mastile de fata pentru prima data

neutrogena maskiD

Bioprinting-ul intalneste mastile de fata pentru prima data

Johnson&Johnson lanseaza ceea ce se numeste „cel mai personalizat produs de ingrijire a pielii”, produs la Consumer Electronics Show din Las Vegas. Neutrogena MaskiD este o masca tiparita 3D care este alimentata de datele utilizatorului.

Johnson&Johnson , compania farmaceutica americana, a lansat o masca de hartie tiparita 3D, despre care sustine ca este produsul cel mai personalizat pentru ingrijirea pielii din toate timpurile. Masca – in asteptare pentru brevete – a fost dezvoltata de programul Johnson&Johnson 3D Center of Excellence, care lucreaza in parteneriat cu mai multe universitati din intreaga lume.

Utilizand datele purtatorului, masca de hartie poate furniza o eficacitate clinica ridicata. Sebastien Guillon, presedintele companiei, spune cum a fost gandita masca: „Femeile care ne-au imbratisat instrumentul de analiza a pielii Neutrogena Skin 360 ne-au povestit cat de incantate sunt pentru ca in sfarsit cineva le intelege aspectele unice ale pielii lor si ne-au spus ca isi doresc mai mult… Isi doresc solutii personalizate de ingrijire a pielii pentru fiecare nevoie unica si credem ca mastile sunt cea mai buna ocazie pentru a face fata acestei nevoi nesatisfacute.”

aplicatie neutrogena

Cu aceasta masca, Johnson&Johnson va fi prima companie care va utiliza tehnologiile bioprinting pentru a produce un produs de consum, disponibil in comert. Exista trei pasi in procesul de dezvoltare a acestei masti personalizate:

  1. In primul rand, un consumator foloseste un atasament 3D al camerei pentru a-si fotografia chipul, astfel incat se va putea crea o harta precisa a fetei si se vor putea capta informatiile si datele necesare.
  2. Aceste informatii sunt apoi utilizate de sistemul Neutrogena Skin 360 pentru a analiza modul in care pielea utilizatorului poate fi imbunatatita. Ganditi-va la acest lucru ca la un dermatolog virtual! Sistemul va decide cu privire la ingredientele care sunt cele mai benefice pentru pielea unui utilizator si unde exact.
  3. Al treilea pas in acest proces este imprimarea 3D a mastii. Se folosesc biomateriale cum ar fi achidul hialuronic, iar ingredientele cu eficacitate ridicata sunt imprimate pe o masca hidrogel care asigura o potrivire personalizata. Masca creeaza o bariera fizica si pastreaza ingredientele necesare in locurile exacte, marind eficacitatea produsului. Masca imprimata este apoi expediata clientilor.

Dr. Michael Southall, lidel global R&D la Johnson&Johnson Consumer Inc. , a declarat: „Neutrogena este deja recunoscuta la nivel mondial pentru furnizarea de solutii topice de ingrijire a pielii in legatura cu stiinta si tehnologia. Neutrogena MaskiD marcheaza un pas spre un nou model de dezvoltare a produselor, in care gasim utilizari inovatoare pentru cele mai recente tehnologii, cum ar fi imagistica digitala, analiza pielii si tiparirea 3D, toate in scopul de a oferi consumatorilor noi modalitati de a-si atinge pielea cea mai buna.”

 

Sursa: www.all3dp.com

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *